28/10/2023

Op zaterdag 28 oktober 2023 vierde Lionsclub Houten het 34 jarig bestaan.

Het was een feestavond in Italiaanse stijl waarbij Simon en Sandra hun riante Grande Casa di campagna aan de Via Provincia beschikbaar hadden gesteld en omgedoopt tot een heuse feestzaal.

Dat er Lionsladies zijn met bovengemiddeld zangtalent was bekend. Dat er ook enige Lions leden zeer talentvol zijn en uit volle borst “O sole mio” wisten te zingen, was verrassend. Onder leiding van zangleraar Martijn Nanninga uit Culemborg werden er meerdere Italiaanse liederen over Gouden Harpen, verloren zielen en verborgen liefdes ten gehore gebracht.

Tijdens de feestavond waren er de nodige hapjes en drankjes en een heuse wijnproeverij onder bezielende leiding en met advies van Marcel Ebbing die naadloos in de voetsporen van zijn broer Rene kan treden. Heerlijke aperativo ’s en een amarone die met name Rino zeer goed smaakte.

De inwendige mens werd goed verzorgd met Italiaanse gerechten die vers in een Food Truck werden bereid en werden uitgeserveerd door twee charmante dames.

Kortom: het was een zeer geslaagde chartnernight en het bleef nog lang onrustig in Schalkwijk.