30/05/2020

Heb je hulp nodig? Voor het halen van boodschappen of iets anders? Wil je af en toe eens met iemand bellen? Aarzel dan niet contact te zoeken met iemand die je kent en die dichtbij woont. Je kunt ook altijd contact opnemen met Houten voor Houten om hulp te vragen of hulp te bieden. De website houtenvoorhouten.nl is 24 uur per dag bereikbaar. Het telefoonnummer 030-7001515 is alle dagen van 9.00-21.00 uur bereikbaar. Houten voor Houten zorgt voor een match tussen vraag en aanbod, bijvoorbeeld door iemand in jouw buurt te vinden.

Houten voor Houten is een initiatief van Van Houten&co, de kerken, stichting Present, het Rode Kruis en Viveste en wordt ondersteund door Lionsclub Houten. Alle organisaties en initiatieven zijn van harte welkom om aan te sluiten. Houten voor Houten is ook verbonden met het landelijke initiatief #nietalleen.