16/11/2022

Op dinsdag 15 november bezochten de leden van de Lionsclub Houten ondernemer Henk Voskuilen. Na een warme ontvangst door Henk en Ernestine met koffie en wat lekkers kregen wij eerst een mooi ondernemersverhaal van Henk te horen. Van zijn start als machine bankwerker “met een rugzak” (Henk is slechtziend) tot het huidige bedrijf met 30+ medewerkers in dienst. Wat een doorzettingsvermogen! En wat een trots! Heel terecht wat uw verslaggever betreft. Na het verhaal van Henk volgde een rondleiding door het bedrijf, waarbij o.a. de indrukwekkende hoeveelheid opgeslagen winter banden op zolder op viel. Daarna werd er een demo gegeven over het uitlijnen van banden en welke verfijnde apparatuur daar vandaag de dag aan te pas komt.
Henk sloot af met zijn visie op de toekomst van mobiliteit en hoe hij hier als ondernemer op in denkt te spelen. Voorzien van een goodie bag en met een hoofd vol inspiratie vertrokken de Lionsleden weer huiswaarts. Het was een mooie en waardevolle avond!