01/09/2023

Het thema voor de editie 2023-2024 van de Lionsclub Houten is bekend. Dit jaar omarmen we de zoete geneugten van het leven onder het betoverende thema "La Dolce Vita".

In ons streven naar service voor de gemeenschap hebben we besloten om de schoonheid van het goede leven te vieren, geïnspireerd door de Italiaanse levensstijl die bekend staat als "La Dolce Vita" - de "zoete" manier van leven. Als club zijn we vastbesloten om een sfeer van vreugde, plezier en behulpzaamheid te creëren, waar we samen streven naar het verspreiden van vriendelijkheid als een onmiskenbare levensfilosofie.

Dit jaar beloven we een scala aan boeiende activiteiten die doordrenkt zijn met warmte en levendigheid. Of het nu gaat om het ondersteunen van lokale gemeenschapsprojecten, het organiseren van culturele evenementen of andere evenementen, onze club staat dit jaar voor een onvergetelijke reis door "La Dolce Vita".

Samen streven we naar het creëren van mooie momenten en het omarmen van de eenvoudige geneugten van het leven. Dus, laat je dit jaar verrassen door onze activiteiten en laten we samen een jaar doordrenkt met de essentie van "La Dolce Vita" beleven!